1/12/2010

Blinded by the light

Ännu en LO efter skiss hos Creative Scrappers. Detta är #78..


Fotot är taget på nyårsaftons morgon nere vid mitt favoritställe – ”Örnäsudden”. Papper från bl.a Basic Grey


De blå cirklarna är vit cardstock som jag färgat ner med distress ink pad ”Faded Jeans” (jag hade inget blått papper i rätt nyans…) PomPom på tråd (en typisk Annlouise-grej som jag ”lånat”)


Stjärna i grungeboard, sprayad med Glimmer Mist Graphite (tack för tipset Annlouise), embossat med chunky crystals – UTEE och till sist pimat med silvertråd


Fantastisk brad från Reprint


För att fånga upp det orange-gula i stenarna så tog jag ett underbart orange papper från Fancy Pants och limmade fragments på. Strimman i mitten är lackad med 3D lack…

Så fick det bli…

Mija

Inga kommentarer: