3/08/2010

My Minds Eye för Lektyg och Hantverk

Jag fick en påse med underbara papper plus dekorationer av Pia på Lektyg & Hantverk! Papper från My Minds Eye's senaste kollektion/ er. Det blev några alster som hon kan ta med till mässan i Borås helgen som kommer.

Vintage är egentligen inte min "grej" - jag får liksom inte till det. Men dessa papper i svagt gammelrosa ville bli behandlade med distress ink pad Walnut Stain, bli ihopknycklade och blommorna liksom bara slängde sig över mig och ville vara med...Fotot är på min mormor och hennes lillasyster

Pia har en fantastisk samling vackra spetsar i sin butik...blommor från Prima

***

Detta är drama på hög nivå! Min egen "Teenage DramaQueen"



***

"Den Blomstertid......kommer strax":) Här har jag lekt med vellumpapper. Jag har liksom gömt våren och bara skurit ut ett litet titthål...Vellumpapperet är ju lite transparent så man kan skönja vad som komma ska - i form av Magnolia och Äppelblom

Som sagt - UNDERBARA spetsar



Mija

3 kommentarer:

Mrs X sa...

Jag förstår att du är nöjd med de här, för de är så fina! Min favorit blev den första, tycker att du lyckats mycket bra med vintage!

Kram Helén

Wati Basri sa...

love all your layering and gathering...vintagy yet chic... :)

Chris_P sa...

såå himla snygga layouter!!! jag blir helt tagen!! Och inspirerad!