6/03/2011

Mixed Media med Mija


Här kommer en tavla/layout där jag har använt Echo Parks papper och stickers från kollektionen "Playground".I botten har jag limmat fast sidor från en pocketbok och sedan målat med akrylfärger där jag använt mig av bubbelplast, fingrar och svamp. När färgen torkat har jag gnuggat på olika rub ons och stämplat med clearstamps som jag gillar. 


Jag hittade tonvis med inspiration till min tavla här:
http://christytomlinson.typepad.com/christytomlinson/workshops.html
men du kan också hitta roliga snuttar på YouTube.


Några detaljbilder...



Ha en förtrollande helg!!

Mija

2 kommentarer:

Ava Gavloski sa...

love it. i can hardly wait to finish a LO, that i have been thinking about how to handle as i just bought some gesso........mucho graica
ava
cottagerca

Cilla sa...

Läcker, läcker, läcker.....!!