8/11/2011

"Alltid som idag"


...med papper från My Minds Eye's serie Stella Rose. Fantastiska papper - looooove


När man har det så bra som Agge har det här, vill man skrika: "ALLTID SOM IDAG". På denna LO har jag använt allt som jag tycker om..

Grundat med gesso, kladdat fast grönt silkespapper med Mod Podge och smetat på lite gesso även på det! Jag har sprayat Glimmer Mister i de färger jag tycker passar in på känslan i fotot. Uppe i högra hörnet har jag maskat med en stencil från Prima...






Bokstäver från October Afternoon och Adornit. Spetsar från Prima och rubbings från Glitz.





Härliga effekter med silkerspapperet och gesson...

Materialet hittar ni hos:



Ha det bäst!

Mija

3 kommentarer:

mrsb sa...

Håller med om att effekten med silkespapper och gesso är läcker! Gillar : - )

La Vikinga sa...

Ovanlig LO. Snygg.

Chic sa...

Gorgeous Layout, I love all of the little fine details!!!