10/05/2011

"In the jungle" för ScrapGalen

Har fått mitt första helt ljuvliga DT-paket av Petra! Wow så härligt att bara få dyka ner i lådan och frossa loss på underbara nyheter. Jag tog ett stadigt grepp om Glitz Design "Beatiful Dreamer".


Det blev Mixed Media i massor - igen! Förutom papper och dekorationer från Glitz Design så har jag jobbat med gesso, mist och Modeling Paste.


Den stora blingstenen är Glitz...jag har själv färgat den med mina gamla promakerpennor.


"Be Brave" kommer ochså från Glitz!


Den söta träramen är Prima Marketing. Jag har färgat in den med "Distress ink "Walnut Stain". Stämpeln är från mina gömmor...


Här har jag jobbat med en stencil från Crafters Workshop och Modeling Paste. Jag applicerade min Modeling Paste med en liten spatel.

Petra fyller på i sina hyllor och uppdaterar webshopen i ett rasande tempo just nu! Ta dig tid att titta runt bland alla läckra nyheter!

Materallista ScrapGalen:

Papper: Glitz Design "Beatiful Dreamer"
Bling: Glitz Design
Mera dekos från Glitz
Stencil från Crafty Workshop
Modeling Paste
Gesso
Mist

1 kommentar:

E sa...

Wow vilken underbar Lo! Älskar den turkosa färgen. Och jag som har letat efter stenciler från Crafty workshop, ska genast kila vidare till scrapgalen för att kolla in sortimentet:)
Trevlig kväll!
Kram Elin