12/08/2011

Mitt scraprum

SWE Scrapbook visar vi våra scraprum i form av en "adventskalender"

In SWE Scrapbook, we show our scraproom in the form of an "Advent calendar"


Idag är det den 8 december och det är min tur att visa upp mitt scraprum. Den här årstiden blir det ju aldrig riktigt bra ljus så jag skapar i halvdunkel, men med bra lampor till hjälp!

Today is December 8th and it's my turn to show you my scraproom. This season, it never really good light so I create in semi-darkness, but with good lighting to help!


Många pryttlar! Det är organiserat kaos hos mig!

Many diffrent things! It's organized chaos at my place!


Min nygamla vän Mr. Cuttlebug har fått en alldeles egen plats...

My new-old friend Mr. Cuttlebug has received a very special place ...


Dator och skrivare...

Computer and printer ...


Papper och färger plus penslar...

Paper and paints plus brushes ...




Inga kommentarer: