1/10/2012

Glitter och Glamour för ScrapGalen

Här har jag rotat runt i mina gömmor och kompletterat med härliga detaljer från ScrapGalen. Jag hittade massor av gamla något mer eller mindre missfärgade virkade dukar, knappar, spännen och allt möjligt scrapvänligt...
I looked around in my drawers and hiding places complemented with lovely details from ScrapGalen. I found lots of old more or less discolored, crocheted tablecloths, buttons, buckles and all sorts scrappy things ...


Här ser ni lite av en av dukarna som jag fäst med Glue n' Seal, ett gångjärn och annat "strössel"....
Here are some of the tablecloths that I attached with Glue 'n Seal, a hinge and some other small lovely details...


Rullar av sidor ur en pocketbok..
Paperrolls...

Så här blev min layout:
This is my layout:



Mija för:


9 kommentarer:

Miae sa...

Wow! I'm totally blown away!!

annika5064 sa...

Du är makalöst fantastiskt duktig! WOW!

Mija ♥ sa...

Tack för era söta kommentarer *rodnar*

ANNA sa...

Tjusigt!

Å det där hönsnätschipboardgrejset... så himla läckert och användbart. Jag använde riktit hönsnät på en layout en gång, inte att rekommendera, hönsnät är galvaniserat OCH vasst...

Ulrika aka LillBlomman sa...

Skitsnygg! Och du, som du märkt är jag världens sämsta mobiltelefonägare, min man säger att jag skall hänga den runt halsen, hör aldrig när det ringer;) Vad skoj att du gillade pennan, så kul när man kan hjälpa en vän till bra produkter:) Kram och hoppas att du mår bättre nu!

ScrapMyran sa...

Alltså Mija du är ett scrapgeni!! Får så mycket inspiration av dig

finnabair sa...

hmm, how exciting! Ithought about paper rolls too, but never done yet :) Great!

ingrid sa...

this looks awesome!!!!! totally love it!

Sara sa...

Den här är helt galet snygg!!! Tokgillar pappersrullarna!