6/28/2012

Det har varit lite tyst..Silent Mija

..det har varit lite jobbigt och trist omkring mig den sista tiden. Turbulent skulle man kunna säja. Min mamma har påbörjat sin strålbehandling i Lund, och jag har sagt upp mig på jobbet! Stora, tunga bitar båda två - som verkar bli bra - eller så bra det kan bli:) Jag har inte haft någon scraplusta direkt, men att teckna har varit den perfekta terapin. Här kommer några terapi-alster:

. .it's been a little rough and dreary around me the last time. Turbulent, one could say. My mom has started her radiotherapy in Lund, and I have resigned myself at work! Large, heavy pieces of both of them - who seem to be good - or so good it can get :) I have not had any scraplusta directly, but drawing has been the perfect therapy. Here are some therapy works:

Mija

Curly Sue

Expensive Eve

Baby Baby

Aunt Ana

Happy Harriet

Shy Sussie

Brave Bettry
Vilken tycker du bäst om?
Which one do you like the best?

TFL, Mija

2 kommentarer:

Kajsa sa...

wow sicka fina "damer".. ja att skissa är också terapi. många tankar kommer ner i linjer och streck. skissa på och jag håller tummarna att det ska gå bra för din mamma. styrkekram kajsa

Francoise Melzani sa...

love your women !