7/02/2012

Börjar komma igång...getting restarted

...med mixed media igen - tacka vare Pysseltagens SOMMARJIPPO som gick av stapeln i helgen som var. Inger gav mig en canvas, några Neocolor II,Dylusions Ink, en template från Crafters Workshop, gesso och modeling paste... Det är bara en början - fortsättning följer:

... with mixed media again - thanks to Pysseltagens SUMMER JIPPO which was held last weekend. Sweet Inger gave me a canvas, some Neocolor II, Dylusions Ink, a template from Crafters Workshop, gesso and modeling paste ... It's just a beginning - to be continued:


 







TFL

Mija for:



3 kommentarer:

Therese sa...

Ska bli spännande att se resultatet!
Jag är helt fast i mixed media träsket efter den inspirerande kursen du hade på Steningeträffen förra året! :) tack för inspirationen! både från kursen och från bloggen :)

BellaMio sa...

Så skönt att du fått tillbaka lite av scraplusten!!

Ser fram emot att se vad som blir av din tavla :)

Kram!

E sa...

Som om det inte vore nog med inspiration här i bloggen...dina ritade ansikten är ju oxå hur charmiga som helst!!
Jag har en låååång scrapsvacka, knappt inte fått till nåt på hela året (i mitt huvud finns inspiration o vilja, men inte ro att ta mig tiden att sätta mig vid scrapbordet, men det kommer tillbaka tids nog;) Igår kväll blev jag iaf äntligen sugen på lite inspirationsrunda och det var nog meningen just då, var nämligen i halmstad och fick se tipset om rosencranz som du skrev om och blev nyfiken såklart:) Så innan vi åkte vidare i morses va jag ju tvungen att kolla in det......och hittade världens finaste keramiktallrikar och skålar *lycka*. Måste nog ta vägen förbi på hemvägen oxå:) Tack för tipset! <3
Kram
Elin