7/12/2012

Testing...




Det var länge sedan jag kände lust att måla och mixa...Många jobbiga dagar har jag lämnat bakom mig nu och då kom lusten tillbaka. Problemet är att jag nästa glömt bort hur jag gjorde., så jag testar mig fram...

Det är ju som vanligt gesso, modeling paste, decoupage lim, dylusions, clear stamps och Staz On. Lite Glossy Accent har jag också letat fram ur min gömmor!

It was a long time since I felt the desire to paint ... A lot of tough days I left behind me, and now I got the feeling back. The problem is that I almost forgot how I did....

It is
, as usual, gesso, modeling paste, decoupage glue, dylusions, clear stamps and Staz On and some Glossy Accent.


TFL, Mija 

4 kommentarer:

Unknown sa...

you did great. i am in a total creative slump right now. don't know how i will get out....

Aase sa...

Visst är det skönt att testa, då har man inga krav på sig utan kan gå loss och det får bli som det blir ;) Dessutom lyckades du ju bra, snyggt blev det och läckert...

Hoppas du finner ro i att vara kreativ det har hjälpt mig så många gånger när livet varit tufft och tagit fel spår på vägen....

Ha det gott! Kram Aase

Maria sa...

Disse ble kjempefine! Herlige farger og de utstråler masse energi!

selena sa...

de tres jolies pages colorées!